If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз в началото го мислих за вакум, но се оказа, че е точно обратното, има по-голямо налягане, заради температурното разширение на бензина. Другият път като махнеш капачката виж, че духа навън
Е те тука е истината, и аз се бях объркал!
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
На мен ми се случи на скоро...Колата беше цял ден на слънце (явно и това допринася) и ми се наложа да зареждам...Отворих каапачката и се чу как изсъска...АМа чак пък да ми мие очите...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
И аз в началото го мислих за вакум, но се оказа, че е точно обратното, има по-голямо налягане, заради температурното разширение на бензина. Другият път като махнеш капачката виж, че духа навън
Идейно е, трябва да го загледам по внимателно.
Колеги кажете как се свалят кръглите духалки от средната конзола /145/. Може ли въобще сам човек да ги свали, баси чанча
Едит: Оф свалих ги, то сила си трябвало, мен ме страх да ги напъна
И при мен духа навън като отварям капачката на резервоара.
Този клапан на капачката не е ли само всмукателен... в смисъл - против вакуум в резервоара. Другия клапан не беше ли някъде другаде или греша?
резервоара е херметически затворен с цел екология. когато колата не е карана или е карана на газ, в резервоара се събират бензинови пари които могат да създадат някакво налягане, но те при каране се изсмукват през един канистър, контролиран от еку-то. когато се кара на бензин , в резервоара се получава вакум. стигайки до някакво ниво, клапана в капачката се отваря за да компенсира.
при колегата тоя клапан е запушен и вакума става доста нисък. сгъва пластмасовия резервоар и при отвъртане на капачката, той се изправя, изпуква и "му измива очите".
ако не може да почистиш твоя клапан, нова капачка е 20лв.
резервоара е херметически затворен с цел екология. когато колата не е карана или е карана на газ, в резервоара се събират бензинови пари които могат да създадат някакво налягане, но те при каране се изсмукват през един канистър, контролиран от еку-то. когато се кара на бензин , в резервоара се получава вакум. стигайки до някакво ниво, клапана в капачката се отваря за да компенсира.
при колегата тоя клапан е запушен и вакума става доста нисък. сгъва пластмасовия резервоар и при отвъртане на капачката, той се изправя, изпуква и "му измива очите".
ако не може да почистиш твоя клапан, нова капачка е 20лв.
огледах капачката но нито виждам откъде бих могъл да я разглобя, нито нещо като клапан за да го почистя, в средата бутам ръчкам , нищо не помръдва.
Имам и още една чуденка . Преди време "майстори" при смяна на ремъци и тн не бяха зацепили двигателя като хората и смърдеше на бензин и не вървеше, 3 зъба прескочили сладурите. Както и да е, от едно известно време пак почва да ми мирише на бензин и то наистина много при палене а на ниски обороти се мъчи и ~3к об. от един път тръгва-мъчене смисъл че ако не дадеш повече газ при потегляне ще загасне. Както и че м/у 1800 и 3000 об. оборотите се вдигат но километража не помръдва, няма ускорение,няма нищо . Нали няма как без да се отваря двигателя да прескочи зъб или нещо от сорта ?
??? Каква е ролята на чудесийката под шофьорската седалка, тази с едното гумено копче ???
за двигателя- какъв е.ако е ТС, се зацепва с едни специални пети. ще ти трябва и диагностика.
бутона под седалката прекъсва бензиновата помпа при силен удар. ако след това няма проблеми и искаш да продължиш- натискаш го и това ще възстанови захранването на помпата.
за двигателя- какъв е.ако е ТС, се зацепва с едни специални пети. ще ти трябва и диагностика.
бутона под седалката прекъсва бензиновата помпа при силен удар. ако след това няма проблеми и искаш да продължиш- натискаш го и това ще възстанови захранването на помпата.
това за капачката е мн полезно, утре ще я чопля. За двигателя знам че се зацепва с пети, чудех се по скоро дали може да стане за зацепване, в смисъл да се разместят валовете без да е отварян двигателя ?
Здравейте, колеги! Снощи се появи адско свирене като завъртя волана. Преди малко видях, че няма и следа от масло в казанчето на хидравликата. Мога ли да долея ATF масло, колкото да закърпя положението за ден-два, че сега нямам време да се занимавам? Питам, защото мисля, че преди бях сипал хидравлично масло, а не ATF. Ще стане ли нещо, ако ги смеся?
Здравейте, колеги! Снощи се появи адско свирене като завъртя волана. Преди малко видях, че няма и следа от масло в казанчето на хидравликата. Мога ли да долея ATF масло, колкото да закърпя положението за ден-два, че сега нямам време да се занимавам? Питам, защото мисля, че преди бях сипал хидравлично масло, а не ATF. Ще стане ли нещо, ако ги смеся?
надали ще стане кой знае какво за ден-два, най-много да се получи някаква граница м/у двете, но пак е по-добре от на сухо, маслото си е масло.
Колеги, я кажете, някъде около младост(сф) състоят ли се алфа срещички. Нямам време да кръстосвам София, а винаги е приятно да обсъдиш нещата с някой с твоите проблеми
Здравейте, колеги! Снощи се появи адско свирене като завъртя волана. Преди малко видях, че няма и следа от масло в казанчето на хидравликата. Мога ли да долея ATF масло, колкото да закърпя положението за ден-два, че сега нямам време да се занимавам? Питам, защото мисля, че преди бях сипал хидравлично масло, а не ATF. Ще стане ли нещо, ако ги смеся?
Е то точно ATF се сипва. Пък ти вече веднъж си ги смесил. Надали ще стане по-зле.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment